Saturday, 7 May 2011

cntik x??? smart x??? smartkan??? mmglah smart tgk lah sape yg buat??? kwn yg buat tpi dia hnye lukis je aq yg wrne kreatif x???dia mmg suke melukis...yg wrne tu smart x??? mstilah kan nk nmpk dia lagi menarik...ni buat mase cikgu tgh mengajar....tpi kite owng x bljr sbb cikgu buat kuiz...aq mlz nk main aq buatlah ni...mule2 ingt x nk wrne kan tpi rase bsnlah kalau x wrne tgk htm putih je mcm zmn dulu...ha !!!nk ckp skt yg tls JAMAL 2 bkn pakwe aq ok...alah yg aq citer dulu 2 dialah...aq x thu mcm mane aq blh suke kat dia gile2??? ish dasyat2...agknye dia smart kot orgnye??? yg pasti aq x nk jatuh cnte ngan dia....kalau mmbr ke pakwe jamal ke kan saya bkn suke dia kalau saya suke pun nk jdi abg angkt je ok...x lbh kalau nk jdi makwe dia ke x sesuai kot... aq ni pndk dia tunggu tinggi...oklah aq x thu nk citer ap lagi???? bye....

No comments:

Post a Comment